August 28, 2008

searching for myself – part 1

Cautand ... am gasit! Am gasit o parte din mine :).

Despre mine, in decembrie 2005:
"
Sunt testoase peste tot,
Pe birou sau pe desktop,
Pe raft in bucatarie
Sau pe-altundeva – ea stie.
Programarea-i munca sa
Seara e la salsa.
Cu copii vorbeste-usor
Or simti ei ca-i de-a lor,
Pentru ca pare-a trai
In lume de jucarii…
Siguri mai buni am parea,
Dac-am fi mai multi ca ea…
Treba-i iese bine, cica,
Din suflet o bucatica,
Pune-n fiecare rod,
Dat de-o linie de cod.
Ca esti in mijlocul nostru iar,
Multumim Oana-Maghiar,
Iar in anul care vine
Sa ai parte doar de bine,
Ca fiind asa iubita,
Meriti sa fii fericita.
"

1 comment:

Cela said...

Eu am vazut asta in tine pentru ca te-am privit atenta. Nu cred ca-ti poate sta cineva aproape si ca-i poate scapa privelistea. Cred insa ca poate fi intimidant. Cand vezi asa ceva in oameni te temi. Poti sa distrugi fara sa vrei ce ti s-a revelat sau poate sa moara intr-o zi de la sine, odata cu trecerea in viata de adult. Cine isi poate asuma relaxat o asemenea responsabilitate? Sa nu cresti niciodata! Nu pentru tine, nu pentru altii, nu, pentru nimeni! Copilaria asta care ti s-a agatat de suflet, te va face intr-o zi o mama buna si ai sa stii atunci ca te-a sarutat Dumnezeu pe visele de sub frunte. Pana atunci pazeste-ti visele! Nu sunt multi oamenii care mai pot visa colorat cand inchid ochii.

Cela