July 21, 2008

Grecia ...

De cand m-am intors din Grecia am un sentiment ... cum ca as fi trait ceva magic si nu prea am avut timp sa ma gandesc de ce. Azi, cand m-am asezat sa scriu despre micul concediu, mi-am dat seama ca a fost o saptamana magica pentru ca am facut atatea lucruri deosebite si am vazut atatea locuri frumoase.

De ce mi-a placut atat de mult Grecia?

Pentru ca marea era minunata, pentru ca am vazut pesti, pentru ca mi-a adus stelute si scoici de pe fundul marii, pentru ca ne-am dus in viteza spre muntele Athos:

Pentru ca langa "casuta noastra temporara" era un piersic iar de pe balconul ei se vedea un petic de mare, pentru ca dimineata randunelele ne urau o zi buna si la micul dejun pescarusul ne spunea pofta buna. Pentru ca erau flori si palmieri, pentru ca am mancat in fiecare zi langa mare si am impartit mancarea cu vrabiutele obraznice:

Pentru ca am baut cafea dimineata pe malul marii:

Pentru ca am gasit inimioare:

Pentru ca am fost pe drumul perfect si am vazut locuri minunate:

Pentru ca am vazut insula Kelifos, cea in forma de testoasa, am atins-o si am sarit de pe vas:

Pentru ca le-am adus pietricele broscutelor mele (coltul dreapta jos, cel alb e din Grecia):


Pentru ca a fost atat de minunat.

No comments: