July 2, 2007

weekend - buletin informativ

de ce buletin informativ? pentru ca nu am cuvinte cu care sa descriu cat de bine m-am simtit weekend-ul care a trecut ...

Bestival 2007:
"
Cause the world is mine
I wont stop this time
Cause the world is mine
And Im feeling so divine
"
cantau cei de la Hooverphonic, nici nu auzisem de ei, nici nu stiam sa le pronunt numele dar i-am descoperit :) si mi-a placut ce am auzit si ce am vazut

iar Reamonn live:
"
... it's Ok, I got lost on the way
but I'm a supergirl, and supergirls don't cry.
... it's alright, I got home, late last night
but I'm a supergirl, and supergirls just fly.
"

as vrea sa scriu si ceva versuri de la Faithless, din pacate nu stiu, dar: toata lumea din jurul meu sarea, batea din palme ... era BESTIAL (cum ar zice o prietena) ... chiar a fost un spectacol bestial ;)

impresii generale:
un festival de nota 10
organizare buna
multi oameni frumosi si fericiti, oameni care au fost acolo sa asculte muzica buna

iar eu:
un pic cam batranica pentru astfel de manifestari: sambata seara la Pink nu am mai putut sa stau: ma durea spatele si ma usturau talpile :)
mi-am propus sa ascut mai multa muzica (chiar SA ASCULT) .. ;;) si sa imi cumpar aparat foto

Bucuresti:
foarte mare
vineri noaptea la ora 0 nu gaseam taxi ... :( ..
sambata am dus-o si pe Rozika in zona ... si s-a intalnit cu multi "fratiori de ai ei" pe drum, s-a simtit in largul ei: toate masinutele aveau numar asemanator cu al ei :)

Drumul:
mai mare dragul sa conduc :)
a condus si Anca ... e "gheu" sa lasi pe altcineva sa iti conduca masinuta :)

Clujul:
plin de responsabilitati: facturi neplatite, haine de spalat, rate la masinuta, rate la casuta, doua carduri: cel de pfa si cel de oana, proiectare pva, ce mananc azi?
deja mi-e dor de weekend-ul fara griji, de drum, de pateu cu rosii, de festival ...

but this is my life ;) and I'm a supergirl, and supergirls just fly :)

No comments: