July 4, 2007

despre omenie

Azi ... la un moment dat ... s-a auzit un planset de catelus :(:( nu puteam sa il ascult, ma durea sufletul, imi lacrimau ochii, stiam ca il lovise o masina:( ... a incetat sa mai planga ... iar pe cand mi-am facut curaj sa ma uit pe geam, se asezase covrigel pe marginea drumului langa un copac, si un prieten, un catelus maidanez, a trecut la el ... si il mirosea :) o doamna trecea in fuga spre el, un domn se oprise langa el. Doamna si domnul au luat catelusul in brate, care statea tot covrigel si foarte linistit, l-au pus pe bancheta din spate a unei masini ... si l-au dus la doctor.
Voi spera ca se va vindeca dragul de catelus ...
Nu stiu cine l-a lovit, nici nu conteaza!

Am descoperit AZI ca exista oameni, ca mai exista oameni carora le pasa. Ca oamenii se pot uita la sufletelele din jurul lor, ca pot sa ajute ... ca oamenii stiu "sa iubeasca si cainii vagabonzi" :)
Multumesc doamnei si domnului ... ca mi-au aratat ca exista si oameni buni pe acest pamant :)
Iar tuturor catelusilor si pisicutelor le doresc sa stea cat mai departe de masini ... sa se fereasca de ele ... ca sunt mult prea multe ... fiinte nevinovate ramase fara suflet pe soselele patriei ...

No comments: